Bitmap for WPF
Create(Device,Byte[],ClassLinkage) メソッド

C1.WPF.DX.4.5.2 アセンブリ > C1.Util.DX.Direct3D11 名前空間 > GeometryShader クラス > Create メソッド : Create(Device,Byte[],ClassLinkage) メソッド
The device used to create the shader.
The compiled shader bytecode.
A dynamic class linkage interface.
Initializes a new instance of the GeometryShaderclass.
シンタックス
'宣言
 
Public Overloads Shared Function Create( _
   ByVal device As Device, _
   ByVal shaderBytecode() As System.Byte, _
   Optional ByVal linkage As ClassLinkage _
) As GeometryShader
public static GeometryShader Create( 
   Device device,
   System.byte[] shaderBytecode,
   ClassLinkage linkage
)

パラメータ

device
The device used to create the shader.
shaderBytecode
The compiled shader bytecode.
linkage
A dynamic class linkage interface.
参照

GeometryShader クラス
GeometryShader メンバ
オーバーロード一覧